Thursday, May 7, 2015

My top 5 I love to watch on YT'!

Hello guys! These are my top 5 favorite youtubers I am watching. I really love their videos and each of them are different and I love them for different thing. Hope you enjoy my top 5! 
Zdravíčko :) Tohle je mých 5 nejoblíbenějších youtuberek, které ráda sleduji. Doopravdy je mám moc ráda, jejích videa a každou z nich mám ráda za něco jiného. Doufám, že vám třeba ukážu někoho nového, koho také můžete sledovat.

KathleenLights

She is such a sun! So funny, sweet and kind. Each of her videos are full of sun and lights. She is just so inspiring and happy person. I love her big chocolate eyes. When I am down I know this girl will bright up my say!
Ona je neskutečné sluníčko. Vtipná, chytrá a tak milá. Každé její video je jako slunečný den, prostě vám vykouzlí úsměv na tváři. Navíc je tedy neskutečně krásná, má obrovské čokoládové oči. Když mi není nejlépe, vím, že ona je ta, které videa mi neskutečně zvednou náladu.

Kat Sketch

She is so talented. Her makeup tutorials are magical. She can change herself into anything from Princess Belle to Minion. And she is not only talented on makeup, she is so amazing at drawing as well.
Tak moc talentovaná slečna. Její makeup tutoriály jsou doopravdy neskutečné.Dovede se přeměnit na Belle a i klidně na mimoně. Její talendtneuplatňuje jen na oblast makeupu, její obrázky a kresby jsou jako živé.

Charisma Star

She is so inspiring. She like little adult. She loves Disney, actually she could work at Disney World as their main person. Her makeup skills are so great, like for real. What I really love about her is that she uses her hands to allpy all kinda of makeup: foundations, eyeshadows, etc. She is like a princess.
Další velmi inspirující mladá paní. Ano, mladá paní, už je vdaná. Je to taková mladá dospělá. Miluje vše co se týká Disney, klidně by mohla v Disney Worldu dělat maskota. Co se mi na ní líbí, nebojí se si makeup nanášet prsty, až už se jedná o makeup jako takový či o stíny. Je to prostě jaková real life disney princezna.

Kandee Johnson

Kandee is like an adult child. Her videos are very playful. I love her tips and tricks videos. She really explains everything so well that totally makeupidiot would know what to do and would do it perfectly.
Kandee je jako dospělé dítě, její videa jsou velmi hravá. Nejvíc mám asi ráda její tipy a triky o makeupu. Všechno totiž tak hezky a dobře vysvětlí, že to musí pochopit a udělat správně i ten největší lajk.

GabyTeeMUA

This is girl is on youtube like from December 2014. I really like her videos. She iis the type of my person. I like her looks, her hair(she has the same color as me). Her videos has really high quiality and you can see she really loves making them. 
Tato slečna je na youtube od prosince minulého roku a musím říct, že přesto se vyrovná některým, které jsou na youtube už delší dobu. Je to ten typ člověka, který mi sedne, popravdě se s ní docela hodně ztotožňuji, navíc máme stejnou barvu vlasů ;). Mám ráda její videa, protože je na ní vidět, jak si to užívá a baví jí to.

These are the top five I really love. Of course I am watching other girls too, like Michelle Phan, Promise Phan, Glam&Gore channel, Jessica Harlow etc... But I just like these five all above them all.
Tohle je moje nejoblíbenější pětka . Samozřejmě, že sleduji i jiné youtuberky, jako jsou Michelle Phan, Promise Phan, Glam&Gore, Jessicu Harlow atd... Ale prostě tuhle pětici mám nejraději.

Tell me who is your favorite youtubers, who do you like the most? :)
Napište mi do komentářů, koho sledujete vy, kdo je zase váš oblíbenec?

Lena ♥

No comments:

Post a Comment