Friday, June 26, 2015

Agency fail

Tak, už jsem měla příhlášku do Au Pair in America (APIA) skoro hotovou a... Ne. Vlastně jsem ji měla celou hotovou, čekala jsem jen naschválení. Minulý čtvrtek 18.6. jsem měla 20. narozeniny, dostala dárky, kouknu a mail a z Cool Agentu (CA) mi napsala, že mě APIA zamítla. Happy Birthday to you!
To jsem se nedozvěděla. Ten večer jsem popravdě celý probrečela a v noci jsem spala asi tak 2 hodiny. Nic extra. Pořád jsem se převalovala a přemýšlela co bylo špatně. No co, pošle mi to APIA poštou.

V úterý mi přišla velká obálka, ve které byl jen jeden list papíru. Co jsem se dozvěděla? Houby. Napsali mi jen, že nejsem vhodná pro jejich program a že mi přejí štěstí v jiných plánech. Jiných plánech?! Eee.

Doopravdy by mě zajímalo, co jsem udělala špatně. Video? Fotky? Psychotest? "Omlouváme se,ale jste naprosto blbá a o děti se starat neumíte." Jo, neumím, vychovala jsem dva sourozence. 

V neděli 21.6. jsem poslala elektro nezávaznou přihlášku do Culture Care (CC) a v úterý se mi hned ozvali. Byla to strašně milá paní po hlase. Sice nejdřív na mě všehno chrlila, že jsem sotva zaznamenala kdo mi to vůbec volá, ale nakonec to šlo. Povídali jsme si asi deset minut o mě a o zkušenostech a zda mám řidičák a jak ovládám angličtinu (rovnou jsem šoupla, že jsempřečetla v angličtině HP1 :D ). Doluvila jsem si s ní informační schůzku na 2.7. a poslala mi na e-mail několik dokumentů a rovnou i link na přihlášku. Ještě ten večer jsem přihlášku měla z 83% hotovou. Ta jejich přihláška mi přijde taková osobnější a přehlednější než u APIA, ale je to jen osobní názor.

Docela mě překvapila ta rychlost jak to s CC šlo. Abych tu nehanila CA, tak si myslím, že to je jen proto, že už jsem jednu přihlášku vyplňovala. Jinak bych nad tím strávila nejméně měsíc.


Trohu se mi to zamotalo, chtěla jsem to vzdát. Jak se ale říká: Všechno zlé je pro něco dobré.

Lena 

No comments:

Post a Comment