Thursday, August 20, 2015

Rodina číslo 3

Takže ozvala se mi další rodina, tentokrát z Chicaga. Začali jsme spolu komunikovat 31.7 a skončili 17.8. A to proč? No, to se dozvíte.



Jednalo se o rodinku se třema klukama (7,3, 9 měsíců). Mamka byla doma a tata chodil do práce. První Skype proběhl vlastně hned toho 31.7. a můžu za mě říct, že jsme si perfektně rozuměli. Vyměnili jsme si několik e-mailů a po druhém Skypu se začalo i s trochu osobnějšími dotazy. 
Ve druhém Skypu mi představila mamka prcka, byl neskutečně roztomilý a pořád se culil. Taky mě provedla po baráku a trochu pokecala s jejich současnou nanny, ne aupair

Třetí skype byl s taťkou. Tak ten byl veselý, neskutečně nervozní tatík se snažil pořád usmívat, nevěděl pomalu jak se jmenuju, ale hlavně že mi pořád říkal jak své děti miluje. Bylo to takové milé. Skype netrval moc dlouho asi jen kolem 20 minut, protože táta musel zpět do práce.

Další Skype byl už zase jen s mamkou. Během tohoto Skypu mi řekla, že si musím zajít na blood testy zda nemám pořád pozitivní hepatitidu B, kterou jsem měla v 1 roku. K tomu mi přišlo dalších asi 30 otázek do e-mailu. Nevadilo mi to, přišlo mi, že jsme k sobě upřímní a otázky byli k věci. 


V neděli jsem konečně poznala děti! Yay. To bylo řevu :D Běhali kolem, plazili jazyky, posílali pusinky, stavěli a ukazovali mi lego. Prostě celkem dost zajímavý Skype. Po Skypu jsem zase mluvila jen s rodiči a už mě nazývalou tou, co tam s nimi bude bydlet.

Dva dny na to jsem se probudila a přišel mi e-mail o tom, že se moc omlouvají, ale jejich současná nanny se rozhodla zůstat. Tolik slov omluv v jedné větě jsem už dlouho neviděla. Chlácholili mě slovy jak jsem úžasná atd. Ale to, že jsem na nich zbytečně trávila přes půlku srpna, čas, který jsem mohla trávit s jinou rodinou, to už mi nevrátí. 

Na jednu stranu si říkám, že mě to mrzí ten čas a energie, ale na druhou stranu mám další zkušenosti co se týče Skypu pro jinou rodinu. Třeba na mě někde čeká ta rodinka z Georgie, o které sním (sním, ne že bych se podle toho o rodinách rozhodovala to fakt ne).

Lena 

1 comment:

  1. Probability of working from home in the event you advertise goods within areas wherever individuals are spending money at this point This kind of enables you to focus your energy Cash Camp upon obtaining these to adopt your money these are at present spending as well as spend the idea along with you! Advertise goods there is a desire for as well as a desire.

    http://www.optimalstackfacts.org/cash-camp/

    ReplyDelete