Friday, September 25, 2015

Následíci/Descendants

Jako Disney maniak jsem si nemohla nechat ujít tento film. Neměla jsem však žádnou naději, co se týče současné Disney produkce, proto jsem byla velice skeptická. Nakonec však film nebyl dobrý jen kvůli Kristin Chenoweth.
I could not miss this movie as a super Disney maniac. I had no hope for the Disney production nowadays, especially for their original movies. So I was very disgusted even before it started. Eventually I liked the movie not just for Kristin Chenoweth.



Vrhneme se na děj. Jak jsem řekla, neměla jsem žádné velké naděje. Proto mě film příjemně překvapil. Sice místy byla hluchá místa, ale jenom malinko. Už od začátku tušíte jak to dopadne, nějaký veliký zvrat nečekejte. To, ale neznamená, že si nemůžete užít Disney narážky z klasických kreslených filmů. A také si můžete odpočítávat kolik jmen z klasických disneyovek zazní.
Let's talk about storyline. I already said I have had no hopes, but I was very surprised in the good way. Ok, honestly there was boring minutes, but nothing horrible. And from the begining you know how it would end. If you really know Disney old movies you will be pleased by little clues about them. And you can spend the time counting the names of Disney old tales as well.



Herecké obsazení, je kolekce mladých Disneyho talentů, kde se prostě všichni museli ukázat. Ale i přesto to hrají dobře. Jediný kdo mi ve filmu neskutečně vadil byla herečka co hrála královnu Belle. Tak umělý a divný výkon jsem už dlouho neviděla. Co ovšem naprosto film vytahuje víš, než jen na průměr je naprosto dokonalá Kristin Chenoweth, které uvěříte Zlobu každým slovem či pohybem.
Talking about cast, it's show off of your Disney stars. But still, they are not the worst.The horrible one is here the actress who played Queen Belle. It was so unrealistic and really horrible. What was the brightest point on the movie was Kristin Chenoweth who you will believe she was born as Maleficent.



Co se týká písniček, velmi chytlavé. Obzvláště Rotten to the Core se velmi povedla. Předělání klasické disneyovo Be Our Guest mi neskutečně zvedlo mandle. Chápu, že ani chtěli ukázet, že i modernizování se pohádkám nevyhnulo, ale... proč? Prostě to byl propadák. Stejně tak mi přišla zbytečná písnička Set It Off, ta poslední. Klasická společná písnička, která má ukázat jak pak vše bylo skvělé. Až na to, že nebyla absolutně chytlavá a trochu jsem se v ní ztrácela. Co mě však mile překvapilo, byla písnička If Only, kterou zpívala Mal. Jediné co mi nešlo na rozum, že dali do filmu nepovedeně natočený playback u této písničky. Trochu ujeli.
Co ve mě však probudilo mé taneční a divadelní já byla písnička Evil Like Me. Kdo si poslechne, pochopí.

Another topic is music. There were some very good songs. I like the most Rotten to the Core. What I just couldn't bare was remake of disney classic Be Our Guest. Ok, I got it, they wanted to sho that even fairytales turned to modern time but... why? The same was the final song Set It Off, which was too long, too boring and just.. I got lost into the song. Another nice surprise was song If Only by Mal. Only mistake here what really was hurting my eyes was the wrong timing for lipsync.
What awaken my dancing and broadway me was song Evil Like Me. Listen to it and you will understand.



Evil Like Me
Rotten to the Core
Be Our Guest
If Only (watch her lips)

Co trochu nepochopím je změna ras u Disney postav. Nevadí mi to, naopak. Jsem ráda, že Disney konečně pochopilo, že nejsou jen běloši. Na druhou stranu mi ale trhá srdce, že maminka Aurory a Cruella de Vil jsou ve filmu černošky a nejsou běloška jako v kresleném filmu. 
What I really appreciate is that Disney play with colors. It was so refreshing to see they made from Aurora's mother and Cruella de Vil afroamerican women. On the other hand, it made my heart sad for the classic Disney Sleeping Beauty and 101 Dalmatins.

Za mě film doporučuji. Je to super film na odpočinek a i na to, pokud vás najednou zachvátí Disney nálada a vy prostě nevíte po čem sáhnout. tady máte hned několik Disneyovek skloubených v jeden film.
I can recommend the movie. It's a great movie if you wanna watch something to relax or you just don't know what Disney movie to watch. You have here a few of them in one. 
Už jste film viděli? Jaký je váš názor?
Have you seen the movie? Tell me your opinion in comments!


Lena ♥

No comments:

Post a Comment