Monday, March 9, 2015

Essence I ♥ Nudes rtěnka 03 Come Naturally

Po dlouhé době sem zavítám s novou recenzí na nový produkt od Essence, kteří teď mají I ♥ Trends: The Nudes řadu. Je to zahrnuto v normálním sortimentu, není to limitka a myslím, že si vybere opravdu každý.




Já si vybrala rtěnku 03 Come Naturally






Nikdy jsem nude rtěnky nepochopila. Každou co jsem zkusila mi dělala efekt rtů po líbání.Mé rty vypadali opticky nafouklé a i rozmazané, nic hezkého k pokoukání.
Tato rtěnka to však nedělá. Podtrhne mi přirozenou barvu a tvar rtů, dělá mi rty šťavnatější a celkově hezčí. Přesto je to stále přirozené.



Rtěnka je jemná, texturou až jako balzám, přesto je její pigmentace skvělá. Vydrží mi na rtech v hezkém stavu 2 hodiny a přežije i nějakou tu svačinu. Když už se ale ze rtů vytrácí, tak to dělá souměrně a nevytváří na rtech konturu.



Když si chcete rtěnku znovu nanést, nedělá to vrstvený/paštikový efekt. Rtěnka se hezky spojí s tou předchozí a vypadá tak, jako kdyby jste ji právě čerstvě nanesli.

Co se vůně týče, dočkáte se typické vůně pro rtěnky z devadesátek. Nevím proč, ale když si k ní přivoním, tak si vzpomenu na dětství a jak jsem mámě prohrabávala kufřík s kosmetikou.
Co pro někoho může být plus, rtěnka je bez chuti.



Na to, že stojí v Rossmannu 70,- je skvělá. Rtěnky podobného typu stojí i víc a někdy jsou ještě horší.

Trochu mne mrzí, že Essence tvrdí "longlasting". Není to pravda. Nepřežije mi na rtech 8 hodin. To je asi jediné, co bych k této rtěnce vytkla.

Máte něco z této I ♥ Trends: The Nudes řady? Jak jste s tím spokojeni?

Lena 

2 comments:

  1. rtěnka vypadá dobře, také mám v plánu si nějakou pořídit :) zatím jsem si koupila jen lak na nehty 04 cupkake topping:)) něco k tomu mám na blogu, budu ráda, když se podíváš :)
    http://monulkov.blogspot.cz/2015/03/avon-stetce-laky-na-nehty-zdobeni-nehtu.html

    ReplyDelete
  2. Chtěla bych se naučit nosit rtěnky, tak jsem si říkala, že asi sáhnu po nějaké od Essence, abych pro začátek nemusela tak investovat, když ještě ani nevím jestli je to opravdu pro mě. A tahle vypadá dobře:)

    ReplyDelete