Sunday, March 22, 2015

Being part of something special makes you special, right?



Psal se rok 2011, červen. Nudila jsem se doma a nevěděla co dělat. Na yt mi vyjelo video Hey soul sister - Glee version, tak jsem si to poslechla. Ten zpěvák je fakt hezký, jakže se jmenuje? Darren Criss, ok. 
Dál jsem to neřešila a za pár dní jsem byla sama doma, znovu jsem se nudila. Pustila jsem si 1x01 a... najednou jsem viděla všechny díly až po 2x22. Upustila jsem několik slz, nasmála jsem se jako nikdy a byla jsem šťastná. Během těch pár dnů, co mi Glee vlezlo do života jsem se začala cítit jinak, přišla jsem si, že někam patřím. Bylo mi líp každý den a naučila jsem se spoustu nových písní a zážitků.
Přes prázdniny jsem čekala na 3. sérii a ty první dvě jsem viděla snad 5x znovu a znovu.




Nebudu tu vypisovat 3.- 4. sérii, i když všichni říkali jak Glee jde do kopru, já to měla pořád ráda jsem se na to dívala a stále dívám. Postupně jsem se naučila dívat se na díly bez titulků a tím se i učit angličtinu a trošínek lépe.



13.07.2013 se ale stalo něco co mi otřáslo mým klidným vesmírem. Ráno jsem se vzbudila a na jedné Santana stránce bylo "RIP Cory". Čučela jsem na to neuvěřitelně a na mém timeline na fb se začali šířit smuteční obrázky a zprávy. Si ze mě někdo dělá srandu ne, co to je?! Byla to pravda a já probulela celý den, dívala se na 1. sérii a poslouchala Finnovo sóla. Nemohla jsem tomu uvěřit. Byl to jako zlý sen. Občas se mi i stalo, že jsem k němu nahoru mluvila, mluvím. Zjistila jsem kolik lidí je na tom stejně jako já, kolik lidí pláče a hlavně, jak velkou podporou si dokážeme být napříč světem.



5. série byla těžká pro všechny, díl 5x03 jsem viděla jednou a nejsem si jistá, zda jsem připravena na ten nával emocí znovu. Nemyslím si. 



6. série? Take me back to the start. Bylo to jako na začátku, ta atmosféra, nápady, bylo to znovu naše vtipné Glee. Nové postavy se neskutečně povedli, nové shipy se zrodili, ale přesto to pokračovala tak nějak... Gleekovsky.



Glee mi změnilo život, dalo mi toho hodně, uvědomila jsem si, že můžu být bisexuální s červenými vlasy a přesto tu budou pořád lidé, kteří mě mají rádi. Můžu si jít za svým snem a když budu pořádně makat, tak se mi to splní. 
Mám spoustu glee přátel, když jsem na dně nebo mi není hej, stačí napsat pár lidem, nebo jenom jednomu člověku a změna nálady je zaručena. Nebo mi taky stačí, poslechnout si nějakou Gleesničku.



Glee sice skončilo co se týče nových dílů a nových písniček, ale jinak ne. Glee je tady pořád, díly si můžeme pustit kdykoli a... Pokud někdy někde uslyším DSB, tak vím, že mě to dojme na tolik až mi možná ukápne slza.

Lena

2 comments:

  1. Krásný článek, Glee je super seriál! :)
    http://mysmalldimension.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Skvelý článok, Glee som síce ešte nepozerala, no práve teraz sa mi zapáčil :)

    www.the-monica.blogspot.com

    ReplyDelete