Friday, July 3, 2015

Culture Care pohovor

Včera 2.7.2015 byl moc príma den. Nejen, že bylo na sluníčko nejméně 50 °C, ale přežila jsem 3 hodinovou cestu autem. Jenže, jak se má hroch jako já oblíknout do takového vedra a ještě k tomu jet do Prahy? Schůzka je v 18:30! Denně jsem v bazénu, kde na mě vůbec nikdo nekouká, takže pohoda, ale já jela do města. No, nakonec jsem na sebe přeci jen něco hodila. Nakonec.



Vyjeli jsme s taťkou v 16:30 a před 17:50 jsme byli na Suchdolu. Ale! nemohli jsme najít automat na jízdenky. Projeli už 2 autobusy a já si začala trhat vlasy. Dopr, vždyť to nestihneme! Šílela jsem. Divím se, že táta ze mě nezcvoknul. Nakonec jsme ho našli, ale zastrčený o 5 ulic daleko než kde je zastávka. Tomu se říká logika? 

Přejeli jsme na Dejvickou a metrem pak na Můstek, tam jsme vyšli na Vodičkovu a teď najít číslo 26. Překvápko, našli jsme to! zazvonila jsem nahoru a vyběhla po schodech celá uřícená a splavená. Naštěstí ta paní co tam byla, byla v pohodě a byla moc milá. Popravdě došla jsem na místo za minutu půl. Divím se, že mě nevykopla. Posadila mě k dalším čtyřem lidem, tři holky a jeden kluk. Myslím, že se jmenovali Ondra, (V)Láďa a... už nevím :D. Lol
Dala nám vypsat anglický formulář od agentury, to zabralo asi 15-20 minut. Potom jsme si povídali, nebo spíše ona nám vyprávěla o agentuře a o tom programu jako takovým. Bylo to fajn, ale popravdě už jsem věděla všechno z Cool Agentu. 

Přesto musím popravdě přiznat, že tady mi to přišlo takové, neformálnější. Bylo to uvolněnější a přátelštější. Lenka, ta paní co nám tam přednášela, byla moc milá a řekla nám spoustu osobních zkušeností a hlavně nám všechno řekla na rovinu. Žádné omáčky okolo. 

Po českým povídání nás česky vyzpovídala o tom jaké máme zkušenosti a plány do budoucna a s dětmi atd. Bylo to moc super. Spíše mi to přišlo jako diskuzní kroužek než jako pohovor, ale bylo to fakt moc príma. Nakonec se nás každého zeptala anglicky na nějakou otázku a my jí museli odpovídat. Byla jsem velmi nadšená, když mi už před mou anglickou odpovědí řekla, že je na mě hodně vidět, že anglicky umím. Myslím, že takhle super jsem se dlouho necítila. 

Po tom jsme měli možnost se ptát na naše otázky. Jestli můžu něco doporučit, tak to je si zkouknout jejich video ještě před tím, než půjdete na pohovor. Dozvíte se toho hodně moc a pak nepadají zbytečné otázky. V tom videu je doopravdy spousta informací. Ale zase pokud budete mít jakoukoli otázku, klidně se zeptejte, doopravdy ochotně odpovídají. 

Domu jsem dorazila v 22:10, utahaná, zralá na sprchu a do postele.

Dneska mi z agentury poslali informace, které už ale poslali po telefonním hovoru. V emailu najdete právě to ono video, které je velmi nápomocné. Také tam najdete link na registraci pro přihlášku
Tu už vyplňuji asi jeden týden a mám už 91%. Šlo to rychle, ale myslím, že jen díky tomu, že už jsem v jedné z agentur byla. Teď už mi zbývá jen dodat reference a napsat Host Family Letter.

Kdyby měl někdo jakékoli dotazy, tak jak víte, jsem Vám plně k dispozici.

Lena ♥

No comments:

Post a Comment