Saturday, December 6, 2014

Ladybox Listopad 2014

Zleva:

Anatomicals Sprchový gel
plné balení: 300 ml
cena: 119,-
Ještě jsem nevyzkoušela, ale krásně voní. Balení je sice krásné a s pumpičkou, jenže nevím jak by se s tím dalo cestovat. Bála bych se, že se mi vypumpičkuje.

Crabtree&Evelyn Gardeners Hand Therapy
plné balení: 25 g
cena: 190,-
Krém na ruce s obsahem bambuckého másla a s výtažkem z myrty, která je tam velmi cítit. Roztírá se lehce, rychle se vstřebá, přesto ale člověk nemá pocit, že se za 20 minut musí zase namazat. Po rozetření ruce voní po bylinkách. 

Schwarzkopf BC Bonacure Moisture Kick Beaty Balm
vzorek: 30 ml
cena: 399,- za 150 ml
Naprosto skvělá věcička. Po vašem obvyklém mytí vlasů a až si vlasy vysušíte, dáte si bobíček tohoto balzámu do dlaně a rozetřete do vlasů. Roztírá se lehce a nezatěžuje vlasy. 
Normálně mi vlasy vydrží vypadat umyté tak den, maximálně dva. S tímto mi vydržely 4 dny a pořád vypadaly krásné. 

Max Factor Skin Luminizer Foundation
vzorek: 2x 2 ml
cena: 434,- za 30 ml
odstíny: 50 natural, 75 golden
Nevyzkoušeno, mám světlou pleť a jelikož každý můj make up je 01 nebo Ivory, tak se bojím jak by mé pleti sednul.

Lambre Olivový oční krém pro citlivou pleť
plné balení: 15 ml
cena: 149,-
Má pečovat a zklidňovat pleť kolem oka. Má takovou zvláštní vůni, připomíná mi mandle a něco sladkého k tomu. Na vstřebání do kůže si nemohu stěžovat, ale než se vstřebá, tak mě kůže lehce pálí a štípe. A když se vám to dostane do oka... au. 

Skin&Co Roma Sicilian LightTM Serum
vzorek: 5 ml
cena: $47 za 30 ml (něco kolem 940,-)
Nanáší se dobře, rychle se vstřebá a vážně vám vystačí bobíček na celý obličej. 
Slibuje: rozjasnění, zjemnění a zpevnění pleti + podpora tvorby kolagenu, minimalizování vrásek a sjednocení tónu pleti
Tak co jsem ze slibů zatím vypozorovala, tak pleť zjemňuje. Ale to je zatím všechno co jsem z 5 ml mohla zjistit.
Za plné balení $47 nedala.

CATTIER Maska na mastnou pleť
plné balení: 12,5 ml
cena: 208,- za 100 ml
Budete zaručeně vypadat jako Grinch. Obsahuje zelený jíl, nanáší se lehce a než zaschne, tak má tmavě zelený nádech. Po zaschnutí už jen světle zelený, ale pořád jste Grinch. Při tuhnutí vám tu pleť jakoby stahuje a odvádí svou práci dobře. Moje pleť pak byla krásně jemná a jako nová.

Tak to je vše :) Používáte některá tyto produkty, či máte LadyBox každý měsíc v ruce? Jaký názor máte vy?

Lena

Kdo by měl zájem o zaslání vzorečku tmavého Max Factor Skin Luminizer Foundation, tedy odstínu 75 gold, zdarma, ať mi napíše mail do komentáře, ozvu se.


1 comment:

  1. po dlouhé době zajímavá recenze i s vlastním názorem po vyzkoušení a ne jen co obsahuje a opis. Mě make-up vyhovuje a uvažuji i o plném balení, ale ještě mám make-up z minulého boxíku. Beru ho celkem pravidelně :-)

    ReplyDelete