Thursday, December 18, 2014

Nákup 18.12.2014

Tákže, dnes to byl zase takový menší nákup. Byl by větší, kdyby mě kamarádka netahala pořád ven z obchodu.



Napíšu něco k Baby Lips. Nikdy jsem nechápala tu mánii kolem nich. Prostě ne, jsou to normální balzámy na rty, přece? Dostalo mě, když jsem vešla do drogerky a ty 12letý holky tam přes sebe křičely "Máš už bejby lips? Oni jsou tady u nás!" Ne holky, ty tady byly už dlouho, to jen Maybelline na ně udělal až teď reklamu a vy jste ji viděly, nebo "Našla jsi bejby lips? Já jo!" a hnaly se ke stojanu s kosmetikou Dermacol, či Essence a k těm jejich balzámkům. Vždycky jsem se pousmála, držela se, ať to zbytečně nehrotím a šla jsem dál. 
Jak už jsem napsala, nějak tu mánii kolem nich nechápu. Může mi to někdo vysvětlit? 

Maybelline New York Baby Lips - Peach Kiss a Cherry Me
Normální barevné balzámky. Co se mi na nich nejvíce líbí, je ta vůně. kvůli ní bych ty balzámky nejraději snědla hned na místě... nevíte kolik má jeden kalorií? :D
2x 79,90 ,-


Maybelline New York Color Tattoo 24h - 50- Eternal Silver
Do mé CT sbírky přibyla tahle krásná stříbrná barva. Je nádherná a ještě teď i po sprše je znatelný ten pruh co mám na ruce, abych viděla jak se rozmazává. Nejvíc mě láká, zkusit tuhle barvičku na rty :). 
119,90 ,-

Zatím všechno CT jsou úžasný až na to zlatý... ale o tom zase až někdy příště. :)

2 comments:

  1. Víš, že v rossmannu mají Baby Lips za 54,90? Promiň za anonym...nemám účet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dnes jsem se tam byla znovu podívat a tady u nás je mají opravdu za 79,90,- :/

      Delete