Saturday, December 13, 2014

Shrnutí - listopad 2014

Máme tu shrnutí listopadových nákupů. Jak dopadly tyto produkty?

http://changemeforgood.blogspot.cz/2014/11/nakup-10112014.html


Garnier BBcream Miracle Skin Perfector - light 
Popravdě, další úžasný korektor, který mi vydrží další dlouhou dobu to není. A že je light? Kde? Zakryje kruhy pod očima, to ano, na to je oranžový dost, ale na zbytek obličeje, pro mě ani náhodou. 
Kdo očekává light, nekupovat.
Hodnocení: ZNOVU NE

Rimmel London Moisture Renew rtěnka - 180 Vintage Pink
Tak ty holka, za to rozhodně stojíš. Ta barva je úžasná, krásně se nanáší, hydratuje a prostě za ty peníze, odvádí báječnou práci.
Hodnocení:ZNOVU ANO


Rimmel London Scandaleyes Lycra Flex Mascara 
Stala se z ní moje nová oblíbená řasenka. Kdo miluje velké kartáčky, ten bude spokojený.
Hodnocení: ZNOVU ANO

Essence Longlasting Lipstick - 07 Natural Beauty
Barvička je jednoduchá, přirozená, růžová. Na to že je matná, tak tolik nevysušuje.

Hodnocení: JEDNOU MI STAČÍ

Catrice Smokey Eyes Brush
Využívám pořád, takže nemůžu říct žádné špatné slovo.

Hodnocení: JEDNOU STAČÍ

Essence 24h hand Protection Balm - Cherry & Coconut
Po nanesení chvíli krásně voní a během desítky minut, je vůně ta tam a máte pocit, že si ty ruce musíte namazat znovu. Což od hand creamu asi není to, co očekáváte.

Hodnocení: ZNOVU NE

http://changemeforgood.blogspot.cz/2014/11/nakup-20112014.html

Alverde Natural Light Make-up - 10 Light Porcelain 
Ne ne ne, ani za ty peníze ne. Nekryje, je tmavý, a celá na obličeji cucky a drolí se. Jedním slovem ne.

Hodnocení: ZNOVU NE

Johnson's baby bed time oil
Můj voňavý oblíbenec. Spí se po něm jako v bavlnce.

Hodnocení: ZNOVU ANO

Alverde Mineral Make-up Base Gel

To samé co u make-upu. Katastrofa.

Hodnocení: ZNOVU NE

Essence Sun Kissed Cheek Tint 
Lehce se to s ním dá přehnat. Takže bacha ať nevypadáte jako po nepovedeném solárku. Jedno balení vážně stačí.
Hodnocení: JEDNOU STAČÍ


Essence Gel-Look- plumping top coat
Rychle schne a dělá na nehtu tenkou vrstvu. S tímto top coatem mi vydržel i lak co byl samotný na odpis.
Hodnocení: ZNOVU ASI ANO


Essence Be Loud nail polish - 03 Riot Grrr-een
Krásná zelená barvička, místy až černá. Po 2 dnech se začíná sloupávat.

Hodnocení: JEDNOU STAČÍ

Alverde Lipstick Pencil - 10 Berry
Moc dlouho tedy nevydrží. je to jako kdybyste měli na rtech voskovou vrstvu, která nešla sundat. A ten pocit je i když barvičku ze rtů setřete.

Hodnocení: ZNOVU NE

Alverde Concealer - 01 Naturelle
Korektor se mi líbí. Maskuje místa, snáší se s pletí a je příjemný. I když by mohl být malinko světlejší.

Hodnocení: ZNOVU ANO

Alverde kajal Eyeliner - 01 Schwarz
Ne. Je tvrdá, na vnitřní spodní linku by ji člověk musel nanášet po 10 vrstvách, nebo větší silou, což popravdě bolí. 

Hodnocení: ZNOVU NE

Essence kajal pencil Lipliner - 24 Pretty In Fuchsia
Normální konturka na rty. Hlavně ta barvička je boží.

Hodnocení: JEDNOU STAČÍ

Essence Road Trip all around balm - 01 Young, Wild, Awesome
Zbožňuju ho hlavně na rty přes noc a na nehtovou kůžičku. během chvilky mám pocit, že kůži zjemní a i mi příjemně voní.

Hodnocení: ZNOVU ANO

Alverde Eyeliner - 01 Flashing star
Linkám nemohu nic vytknout, snad jen to že poměrně pomalu zasychají a štěteček je na mě moc tlustý.

Hodnocení: JEDNOU STAČÍ

Alverde Duo Stíny - 51 Nostalgic Rosé

Za mě další ne. Pigmentace je na nic, na oku i s bází se barva začne rychle ztrácet.
Hodnocení: ZNOVU NE



Lena

No comments:

Post a Comment