Tuesday, December 16, 2014

První jízdy

Včera, 15.12, jsem měla své první jízdy.

No nebudu vám o ničem kecat, byla jsem vyklepaná jako ratlík. Za volantem jsem totiž nikdy ještě neseděla. Tedy... seděla, ale jenom jako malá, když bylo auto bezpečně zaparkované na dvoře, klíčky byly daleko a já předstírala, že řídím. Jo, to byly časy...
Učitel si přijel pro mě a vyjeli jsme za město. tedy, on vyjel, já ne. Celou tu dobu jsem hypnotizovala jeho ruce a zkoumala co dělá atd. Vždyť jediné co jsem věděla, je to, že rozjíždění je: spojka, jednička, plyn.
Když jsme dojeli za město, zastavil auto na takové rovince a začal si povídat. Pak najednou vstal, řekl, že se měníme a já byla donucena si sednout na místo řidiče. 
Pomalu jsme se s autem seznamovali, učiteli se to asi nelíbilo, asi to bylo moc pomalé pro něj. Najednou řekl: "Spojka, zařaď a rozjeď se." Tak jsem zmáčkla spojku, zařadila jedničku a rozjela se. A... nechcíplo mi to a ani to nejelo v poskocích, překvapivě. Když jsme dojeli na konec rovinky, najednou prohlásil, že "tady se na místě otočíš a jedeš zpátky. A toč volantem." Dovedete si asi představit mé zděšení. Ale otočila jsem se.
Nakonec jsem projela pár vesnic a zpátky do města, což mě neskutečně vyděsilo. Už rovnou jsem měla vjet na kruhák? Já? Vždyť sotva zvládám řadit. Ale nakonec i to jsem zvládla a dokonce jsem musela i zaparkovat. Sice po předu, ale i tak.
S radostí jsem pak vylezla z auta a rozloučila se.

Teď, když na to tak zpětně vzpomínám, asi to nebylo tak špatné, až na to, že jsem celou cestu jela 35 a nehodlala jsem tu rychlost zvýšit :D Asi ze mě musela mít ten pan učitel radost. 
Tak moc jsem nervovala samu sebe, že mi pak večer bylo až blbě a bolela mě hlava. Jo jo, nervy to jsou zrádná věc.

Další jízdy mám až přespříští úterý, tak jsem zvědavá jak mi to půjde.

A co vy? Jaké byly vaše první jízdy? Plánujete si dělat řidičák? 

Lena

1 comment:

  1. 35? nejsi jediná, u nás jezdí taky tak:DD

    ReplyDelete