Thursday, April 2, 2015

Miss Manga Punky L'Oréal Paris

When I saw this beauty in drugstore I was just like "I need it". Especially when the price was about 3-4 dollars lower. Hehe, so here is review. 
Když jsem uviděla tuto řasenku v Rossmanu, bylo mi jasné, že i musím mít. Obzvláště, když stála jen 200Kč. A zde je i recenze na tuto krásku.

It was definitely love at first sight. When I saw the combination of green and black, I knew I need it. I've heard about it before and I was aware of the effect it is making. Somebody says they don't like the manga effect, I do. When I first applied it, I was just like "Omg, where were these lashes?!" I felt like in cartoon with big long lashes, just bat an eye. With a little practice you can make with this mascara long, great looking, pointy lashes. 
Byla to láska na první pohled, kombinace zelené a černé mě učarovala. Už jsem o této řasence předtím četla a věděla jsem, že ne moc holek si pochvaluje efekt, který tato řasenka dělá. Když jsem ji poprvé nanesla, nemohla jsem uvěřit kolik řas a jak dlouhé mi dělá. Připadala jsem si jako kreslená krasavice :D S trochou praxe si dokážete vykouzlit doopravdy hezké řasy.



The wand is in Christmas tree shape. It takes the lashes and make them longer. The formula smells like... glue. I like the smell of glue. 
Kartáček řasenky má tvar hezkého smrčku. Kartáček jako takový má tu pohyblivou část, přiznám se vůbec netuším k čemu je. Řasenka jako taková zavání po vteřinovém lepidlu.



Mascara doesn't fall off of lashes during the day. It's a bit difficult to remove it, so a good makeup remove is required.
Řasenka vám v průběhu dne nikam neopadá ani se neobtiskne. Je těžší ji odlíčit obyčejnými odličovacími ubrousky, proto doporučuji nějaký lepší odličovák si určitě pořídit, pokud ovšem nemáte v oblibě si třít oko do ruda.



The mascara is great and if you love different styles and trying something new, maybe something unexpected, definitely go for it. It's really great mascara.
Řasenka, jako taková, je skvělá a pokud se vám líbí trochu něco odlišného, nebo prostě jen zvýraznit řasy a udělat si je trochu jinak, rozhodně koupí této řasenky neprohloupíte!


                                         my Maleficent inspired look where I used these mascara
                                                                                  můj look inspirovaný Zlobou, kde jsem použila tuto řasenku


So what? Did you are you thinking about this mascara or now? or do you ahve it already? if yes, how satisfied are you with it? Let me know!
Tak co, přemýšlíte o této řasence, nebo už ji i snad máte? Dejte mi vědět, jak se s ní spokojeni!


Lena

No comments:

Post a Comment