Monday, July 27, 2015

2. rodina, 1. Skype

Tak už mám za sebou dvě rodiny. Jupí, teda ta první není vůbec jupí. Ale o tom až v dalším článku.
Ozvala se mi rodina z North Liberty, Iowa. Čtyři děti, velice sportovně založení. POMOC.




Rodina se zdá fajn, tatík má české kořeny. Mamina se taky zdá celkem super, celkem upovídaná. Co se týče dětí, mají holčinu, které je jedenáct. Pak už jen jednou v klucích: 6,,4, 1,5 roku. Všechny děti jsou sportovně nadané, až na toho nejmenšího, ten asi jen běhá po domě. 

Chtějí aby au pair byla součást rodiny, doslova. V e-mailu mi napsali, že chtějí aby se au pair POVINNĚ zúčastňovala všech rodinných akcí a hlavně sportovních zápasů. Já co sotva doběhnu na zastávku tak to potěš koště. Přesto ale jsem si říkala: Buď open-minded.


Během pár hodin jsme si vyměnili několik e-mailů a domluvili si dnešní Skype, který proběhl v 16:00 našeho času. Skype trval 20 minut. Mamka Nicole mi vlastně pověděla uplně všechno co jsem si už den předtím přečetla na jejich profilu. A přemýšlím, zda se vůbec podívali na můj profil, protože se ptala na otázky, na které by jí můj au pair profil odpověděl. Ale byla překvapená skoro z každé mé odpovědi, takže mám fakt pocit, že si ten můj profil vůbec nepřečetli. Dohodli jsme se na tom, že mi pošle kontakty na jejich bývalou a současnou au pair, tak uvidíme jak to půjde dál.

Z rodiny mám naprosto báječný pocit. Ale pořád mě brzdí to jak moc chtějí umocnit ten vztah s au pairkou a jejich rodinou. A navíc, v profilu mám max. 3 děti. Na 4 si nějak netroufám, sama pocházím ze čtyř sourozenců.

Ještě uvidíme.
Lena ♥

1 comment: