Wednesday, July 15, 2015

Přijetí do programu

Tam-ta-da-dá... Ano to měly být fanfáry. S nadšením vám oznamuji, že jsem, byla vybrána do školy čar a kouzel v Bradavicích.


Dělám si srandu, přijali mě ale do Cultural Care Au Pair programu. To mi celkem hezky vynahrazuje ten dopis z Bradavic, na který čekám už 9 let. Zatracený pták, ten Erol.

Popravdě to šlo rychle. Dala jsem dohromady reference: 3 childcare - 1 od mamky, 1 od sousedky a 1 od známé, co jsem jí hlídala Karla. Vlastně Káju, nemá ráda, když mu říkám Karel; a 2 character - jedna od bývalé zaměstnankyně a od kamaráda, kterému jsem pomáhala s angličtinou.

Pak jsem nahrála nejméně 6 fotek(společně s profilovou), na e-mail odeslala: výpis z trestního rejstříku, maturitní vysvědčení, výpis od doktora a kopii řidičského průkazu.

Přihlášku jako takovou jsem měla po zkouknutí jejich videonávodu hotovou na 91% za dva dny. 83% jsem měla hotových hned ten první den.

S díky-teď-všem-co-zkoukli-můj-letter jsem napsala a odeslala Host Family Letter a najednou bylo 95% hotovo. Tak už jen ty reference. Poslední jsem dodala dnes ráno. Ano, dnes ráno. 
Odpoledne ve 14:30 jsem byla objednaná k doktorce, kvůli potvrzení, v 15:30 jsem přijela domů. To už mi máma hlásila, že jí volali, aby potvrdila referenci. Následně mi dali vědět z agentury, že jim mám poslat ty dokumenty do e-mailu a za 10 minut mi přišel e-mail s tím, že jsem přijata do programu. 

V tu chvíli jsem popadla telefon, nahrála video, hodila ho do notebooku a upravila v Movie Makeru :D . Upraveno za 30 minut k obrazu svému a nahrála. 

Co mě překvapilo, byla ta rychlost. Během jednoho dne vše potvrzené a vyřízené a bum, jsem přijatá. Paní z CC byli nesmírně milé a nápomocné, odpovídaly mi na každou kravinu. Doslova.

Nevím, ale ve srovnání s Cool Agentem mi CC přišli profesionálnější. Možná je to jen tou záští, kterou k CA teď chovám.


Pokud takový pocit bych měla i z Bradavického dopisu, potom se ítím naprosto šťastná. Ale stejně na něj budu pořád čekat.

Lena 

No comments:

Post a Comment