Tuesday, July 21, 2015

První chvíle ticha a učení a...

Už je to týden co jsem v tak zvané fázi, která si říká matching. Každý den se několikrát přihlásím do svého Au pair profilu a e-mail mám už raději zapnutý na mobilu pořád. Sekce spamu se už také stala mým denním chlebem. A pořád nic.




Popravdě tiše šílím. Čtu si příspěvky holek co si stěžují, že už odmítly 12 rodin a já tu sedím jako ten Spongebob. Při každém e-mailu nad skočím, že třeba. Pche... Ne. 

Nejde o to, že bych chtěla fňukat, jen jsem paranoidní. Mám spíše strach z takových tichých chvilek, po tom co se stalo v APIA. Bojím se, že se zase něco podělá. Jak jinak, při svým štěstí.

Včera mi přišla pošta. Byl to balíček od CC, ve kterém byla knížečka "My Au Pair Kit" a dopis od holek z CC v Berlíně. Bylo to moc milý.

Knížka, nebo brožurka, bude něco jako mým průvodcem první týden v USA, kdy má být Au Pair Traning School. Tuto knížku byste měli využít i při vyplňování "MyAuPairCourses" což jsou online kurzy na vašem Au pair profilu. Kurzy jsou zaměřeny na výchovu, zdraví dětí, život v USA a na jídlo. Každý kurz je proložen krátkými testy aby se ověřily vaše pochycené znalosti. Na konci, až máte vše hotové, je jeden velký test. Bez toho aniž byste toto neměli hotové, do USA nemůžete odletět. 
Takže jsem si k tomu v sobotu večer sedla a od 18:00 do 22:00 jsem to všechno udělala i bez brožurky a mám hotovo. Bylo tam spousta věcí, které vám dojdou, ale i něco nového, takže je fakt dobré si to všechno přečíst a podívat se na přiložená videa,

Dnes od 17:00 byl online seminář o té krásné a mnou tak milované matching fázi. Povídaly nám o tom, jak matching funguje. Když si to tak vezmu, tak nám jen s krásnou omáčkou okolo pověděly to, co už mi bylo řečeno na té informační schůzce. Ale je mi jasné, že třeba všem to tak nepřipadalo. Rozhodně to, ale nebyla škoda času, je fajn si věci opakovat. Jsem ráda, že si to CC takhle ošéfuje.

Na závěr se zeptám, jakto máte vy? Kdy se vám od začátku programu ozývali rodiny a kolikátá byla rodina, u které jste věděly, že je to TA rodina? 

Lena 

No comments:

Post a Comment