Saturday, April 25, 2015

Cool Agent & Sephora

Včera jsem byla v Praze se konečně přihlásit do agentury. Jak už jsem zde psala, vybrala jsem si Cool Agent agenturu, domluvila schůzku na čtvrtek od 11h, ukecala skorošvagrovou aby jela se mnou a už jsme vyrazily. A při té příležitosti jsem si nemohla nechat ujít mou první navštěvu Sephory na Václavském náměstí.

Yesterday, I was in Prague to apply in agency and how I wrote here before I picked Cool Agent. I conviced my almost sister-in-law and we had a trip. When I was in the capital I couldn't waste the opportunity to visit Sephora for the very first time.




Do Prahy jsme jely autobusem od Studen Agency v Praze jsme byly tak kolem 9 hodiny. V metru jsme nastoupily špatně, takže místo toho abychom jely jen 2 stanice jsme musely jet 3 i jedním přestupem, ale na Můstek jsme se nakonec přeci jen dostaly.
CA jsme našly ale ten vchod... Než nám došlo, že je to v Paláci Chicago, chodily jsme kolem dobrých 10 minut. No ju, prostě já a můj orientační smysl je k nezaplacení.

We arrived in Prague at 9am. We went in theunderground and we got lost. But it wasn't such a big deal, because we weren't totally lost. At the end we made it. 
I went to the CA but we had such a hard time to find the entrance. We were walking around it for 10 mins without noticing it, hehe.


Přišla jsem, představila se vedla rozhovor v angličtině. Mám pocit, že jsem jim tam mlela naprosté nesmysly, ale překvapivě mi bylo řečeno, že mám dobrou angličtinu. I když je pravda, že takové ty základní chyby si uvědomuji a proklínám se za ně. Pak jsem vyplňovala test a hodina byla za mnou. Rozloučila jsem a s hlavou plnou informací, dojmů a myšlenek jsem odešla. A šla jsem rovnou do Sephory.

I arrived there, introduced myself and I had an interview in English. Honestly, even tho they said my English is very good, I was nervous, I was talking stupidities and making so stupid mistakes that a pupil in 1st grade would not do. Anyway, I survived. Then I had to write a test and after that we said our byes. With my head full of informations and thoughts I left the building and went for my another first time. In Sephora.


Když jsem vešla dovnitř, byla jsem jako v Jiříkově vidění. prostě jsem si připadala jako v pohádce. Ano vím, že Sephory jinde jsou větší a já nevím co, ale i tak, pro mě to byl celkem rozdíl, když to co znám nejvíc je Rossmann. Prošla jsem kolem každého stojanu a když už jsem asi čtvrté slečně řekla, že jsem tam poprvé a že se nejdříve kouknu, asi si to poslaly dál a už se mě na nic neptaly. Asi pochopily mé rozpoložení. Ale musím říct, že jejich dotazy mi nebyly vůbec nepříjemné a i když vím, že to mají v popisu práce, cítila jsem se tam moc dobře.
Nakonec jsem ale nejvíce zastavovala u Urban Decay stojanu. Přemýšlela jsem nad tužkou či stínem a ten kdo sleduje můj instagram ví, že to vyhrál stín. O tom vám, ale povím až v samostatné recenzi na stín.
U poklady mi hned paní nabídla vystavit kartičku, tak jsem jí všechno zaplatila, s mou první Sephora taštičkou jsem vyšla ven a byla spokojená.

My first few steps were like in dream. Yeah I know there are bigger Shephoras in the world but still, for me, fo someone who knows just local drugstore, it was amazing. I walked pass every brand they had there, I looked at every samples and products. Almost every shop assistent was asking me if I need any help and when I told them that is was my first time there, they were like full of understanding. I know it is their work but they were so nice that I really felt very comfotable there.
At the end, Urban decay won. I was deciding between their eyeliner and eyeshadow and who is following me on Instagram knows I picked eyeshadow. I went to pay, they gave me the "Sephora card" and with my very first Sephora bag I left the building.


Jaká byla vaše první návštěva Sephory nebo jiného kosmetického obchodu, které byl větší než vaše obvyklá drogerka. Jaký jste z toho měly pocit a co jste si vybraly? Dejte mi vědět!

How was your first visit of Sephora or other cosmetics store which were bigger than your drugstore? And what did you buy? Let me know in comments!
Lenka

1 comment:

  1. Yves Rocher kosmetika je super, zvláště ty jejich obchody, krásně to tam voní :-) nejsou tedy největší to ne, ale stojí to za to.

    ReplyDelete