Saturday, April 25, 2015

Moisture Renew Lipstick Rimmel London

I am back with a small introdution and review on these Rimmel London lippies. So let's get started!
Jsem zpět a to rovnou s novou recenzí na tyto rtěnky od Rimmelu, tak se do toho pustíme!

I have got 2 shades: 220 Heather Shimmer & 180 Vintage Pink
Mám dva odstíny: 220 Heather Shimmer & 180 Vintage Pink

The first I bought is 180 Vintage Pink. This shade is so perfect for the days when I have bold eyes and I want something natural on lips. But for me this shade is not completely nude. To me it's like dirty pink and I really like it. 
První odstín jsem si koupila 180 Vintage Pink. Tento odstín je skvělý, když mám výrazné oči a chci na rtech něco neutrálnějšího. Přesto tento odstín pro mě není nude. Je to výraznější "špinavá" růžová, což se mi líbí.
As you can see, I use this one a lot. I loved it in winter and even now in spring.
Jak můžete vidět, tak tento odstín používám docela hodně. Milovala jsem jej na zimu, ale i teď na jaro se mi velmi líbí.

The second one I bough some time later, 220 Heather Shimmer. It's warm brown color with a hint of red. I really like this color on sunny days now in spring but I am sure I'll be using this one a lot in Summer.
Druhou rtěnku jsem si koupila asi o 2 měsíce později, 220 Heather Shimmer. Je to teplá hěděá s kapkou červené. Líbí se mi ve slunečné dny a neskutečně se těším na léto, kdy ji využiju co nejvíce.


Packaging is really nice. I love how on top is the logo of Rimmel and I just love the violet color. In the purse it keeps closed and it's not opening and traveling around the purse. 
U balení si nemůžu stěžovat. Lbí se mi jak nahoře je vyryto logo Rimmelu, fialové zavírátko je v kabelce hned vidět, víčko se v kabelce neotevírá a necestuje po ní. 


I like the moisturizing benefits of the lipsticks. When I put it on lips the moiture keeps on about 2 or 3 hours, then the lipsticks stays on but it's dry, not cracking the lips. It doesn't survive food.
Líbí se mi ty hydratační účinky rtěnky. Hydratace vydrží na rtech kolem 2 až 3 hodin, potom rtěnka jakoby zaschne, ale ještě se mi nestalo, že by mě bolely či praskly rty. Rtěnka mi tedy nepřežije jídlo.

I plan to buy some more shades, some red one on the summer and maybe some more pink. Why not, we live just once.
Plánuji si koupit ještě nějaké odstíny, přemýšlím nad červenou a možná i více zářivě růžovou.


Do you own any of these lippies? Which shade would you recommend me?
Máte nějakou z těchto rtěnek a jaký odstín byste mi doporučili?

Lena

No comments:

Post a Comment