Tuesday, January 6, 2015

Eosbalm.cz

Tak a máme tu první recenzi na eshop. Před Vánocemi jsem rychle sháněla dárek pro švagrovou a vím, že ona má takové "patlátka" na rty ráda. A když už byly ty Vánoce... Tak jsem rovnou objednala tři i sobě :D




Hledala jsem Eos balms a narazila na tento e-shop: www.eosbalm.cz.. Zaujal mě svým designem a i tím, že jsou prověřeni zákazníky. Projela jsem si jejich nabídku a vybrala si podle zajímavých příchutí. 

Menu je přehledné, hned člověk ví na co kliknout. Vybrané položky se vám pak zobrazí v košíku.

Platba
Co té se týče, máte tři možnosti:

  • převodem (kdo má fio, tak to bude hned)
  • dobírka
  • paypal

Vybrala jsem si platbu převodem, jelikož to bylo nejrychlejší. Po odeslání peněz mi přišel e-mail, že balíček je zabalen a na cestě.

Dopravda
Tady máte možností více:

  • Česká pošta balík do ruky
  • Česká pošta balík na pobočku
  • osobní odběr v Opavě
  • Geis point

Jelikož trávím doma nejvíce času, bylo to jasné, vyhrál balík do ruky a vůbec jsem nebyla zklamaná.
Balíček jsem objednala 16.12. ve večerních hodinách a v ruce jsem ho měla 18.12.



Eos balzámy přišli v papírové obálce vystlané bublinkovou fólií, takže jsem si měla s čím hrát. Vevnitř byly tyto Eosy+ještě další tři pro švagrovou. Každý z nich byl zvlášť zabalený do folie s údaji, ta se dala lehce sejmout, takže zápasit s tím nebudete.

Vybrala jsem si tyto příchutě:
Červený - malina/granátové jablko

Zelený - medový meloun
modrý - sladká máta

Každý z nich je naprosto úžasný, balení je roztomilé a miluji to, že si můžu vyměnit ty jejich víčka, což už samo o sobě značí, že Eosy nejsou fake ale real.

Každý z nich miluji a nejraději bych je snědla, kdyby to šlo. Takže si jen neustále olizuji rty :)
Navíc ten modrý je fantastický v tom, že cítíte mentolové mrazení na rtech po nanesení a ještě tak dobrou půl hodinu drží. 

Chápu proč jsou Eosy takovou mánií. Mám zálusk ještě na další, ale to zase až někdy jindy.

Lena
*Všechno zde je jen můj osobní názor a zkušenost.

No comments:

Post a Comment