Monday, January 26, 2015

Naked Chocolate

Dnes mi přišla tato krásná čokoládová paletka, která si dostala mé ♥ už jen obalem. Ano, řeč je o paletce očních stínů NAKED CHOCOLATE od značky I♥MAKEUP.




Objednala jsem si ji ve středu večer (asi kolem 23h) a přišla mi dnes dopoledne. Byla objednána z oficiálního českého e-shopu, na který už máte recenzi napsanou zde




Začneme krabičkou, ve které je paletka uložená. Velmi pěkná, lehce se otevírá a připomíná krabičku od čokolády.

Paletka jako taková je bytelná, má barvu bílé čokolády. na dotyk je z příjemného plastu a ten design je stejný jako u předchozích MUR čokoládových paletek. 

Vnitřek je obsahuje 16 stínů, inspirovaných závislostí na čokoládě. A že tu závislost, tam doopravdy vidím. V paletce najdete 6 matných a 10 třpytivých stínů. Všechny stíny jsou krásně pigmentované a to i ty matné, nepráší a hlavně neopadávají z víčka. Spolu se stíny zde najdete i houbičkový aplikátor. A co se mi velice líbí, je ta vůně. Stíny voní jako čokoláda a já mám co dělat, abych se do nich nezakousla. (ps: ale nechutnají tak...)


Ukázky toho jak vypadají stíny na kůži. jsou přesně jak jdou v pořadí v paletce a tady jsou jejich jména: smoothly, divine, mocha lover, dipped, choc-fest, adorable, buttons, frosted choc, delight, sweet shop, suger, double dip, tob-le-rone, while, milky, way.
Jak vidíte, už i jména jsou plná čokolády a jí příbuzné. Odstíny jsou si občas velmi podobné, jen podtón či finish se u některých liší

Tato paletka se naprosto povedla, má krásné přirozené odstíny a už i svým balením je vhodná i jako dárek. Jak pro sebe, tak někoho bližního. 

Za mě je to přesná trefa do černého.

Lena

5 comments:

  1. The palette is beautiful, the packaging and the colors!!!! I am in love!

    ReplyDelete
  2. This looks super cool! Great idea by Naked!
    www.diamants-au-chocolat.blogspot.ie

    ReplyDelete
  3. super paletka!všetky tie paletky vyzerajú dobre <3 a krásne farby sú tam ako aj tu, až na to že bielu čokoládu nemám rada :) najradšej mám horkú čokoládu ♥ k tej vône...vonia to ako čokoláda alebo ako biela čokoláda? to by ma zaujímalo :)

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    ReplyDelete