Monday, January 5, 2015

Nákup 5.1.2015

ÁÁÁÁhojte, zdravím Vás v Novém roce :) A to rovnou s prvním nákupem v 2015. Jsem s ním docela spokojená. Ještě pro Vás chystám pár recenzí co se týče eshopů atd když byly ty Vánoce, tak se přeci jen přes internet nakupovalo lépe. A taky jsem vám na ask.fm slíbila to co jsem dostala k Vánocům.... no vrhneme se, ale teď na ten dnešní nákup.

Jak jinak, ten se uskutečnil v Rossmanu. Byla jsem si jen vybrat peníze a hned jsem tam nějaké utratila.. když já to tak moc potřebovala :D


Synergen Soft Touch - pleťová voda
Už mi došla, tak jsem musela nakoupit novou. Miluji tu vůni, v očích mě nepálí a nemám problém s ní odlíčit ani Color tattoo :) 
49,90 ,-

NYC Expert Last Lip Color - 411 Snowcone
Co se týče NYC rtěnek, tak u mě bodují hlavně tou vůní. tahle barvička je zmrzlá. Alespoň to mě napadne, když vidím tu barvu. pro mě tyhle zimní dny naprosto ideální.
54,90 ,-

Astor Perfect Stay 24h Concealer - 001 Ivory
Světlý korektor, který je doopravdy světlý a ne nažloutlý. Už se těším až s ním budu zesvětlovat. Přesně to jsem hledala.
139,00 ,-

Essence Effect Nail Polish - 20 Hidden Garden
Top coat, který má zlatý třpytečkatý základ a sem tam na vás mrkne zelená, černá či modrá? Nemůžu na tom laku oči nechat, naprosto nádhera. A navíc, ten název je na tento lak přesný.
59,90 ,-

Dermacol Satin Make-up Base
Báze pod make-up. Voní tak zvláštně. Když ji vypumpujete, máte pocit, že jste v chemické laboratoři, ale během vteřinky cítíte příjemnou, takovou formální vůni. Mezi prsty dostane saténovou strukturu a je moc příjemný na pokožce. Po téhle bázi jsem dlouho pálila, tak jsem zvědavá jak se vybarví. 
259,00 ,-

Maybelline New York Color Tattoo 24 h - 20 - Turquoise Forever
Kolem tohoto pokladu jsem chodila už dlouho, přeci jen barva je celkem dost výrazná, tak mi to déle trvalo, než skončil v mém košíku. Barvička je nádherná, když neřekla bych, že přesně tyrkysové. Já ji vnímám spíše více do azurova :)
118,00 ,-

Z leva: NYC Snowcone, Astor Concealer, Color Tattoo - Turquoise Forever

For Your Beauty Štětec na make-up
Ještě nevyzkoušený, normální pádýlkovitý štětec na make-up. zatím je na tváři tak moc příjemný, že bych se s ním dovedla šimrat dny i noci po tváři :)
89,90 ,-


Tak co vy? Máte už za sebou nějaký první beauty nákup, třeba cestou ze školy, či z práce? :)

Lena 

No comments:

Post a Comment