Monday, January 19, 2015

PinkPanda.cz

Takže, máme tu další ze série článků o hodnocení českých eshopů. A tenhle bude jeden, ze kterého jsem neskutečně nadšená a popravdě se stal moji srdcovkou ♥

Jedná se o dalo by se říci stále nový eshop v českých vodách, tzv www.pinkpanda.cz. Najdete tam nepřeberné množství zahraničních značek a co se týče cen, tak ty jsou naprosto úžasné a přiměřené. Za kvalitu neplatíte tisíce, což se mi hodně libí.





Na tento e-shop jsem narazila naprosto náhodou, kdy jsem se jen tak brouzdala po netu a hledala, kde by se dala najít BH Cosmetics značka u nás a vyjel mi tento eshop. Od té doby je sleduji i na jejich facebookovém profilu.

Značky, které nabízejí:










Co se týče značek, byla jsem doslova nadšená

jednoho dne mi na fb vyjela reklama na jejich "akce" které najdete zde: http://www.pinkpanda.cz/specialni-nabidka. Mají tam zkombinované určité výrobky do různých balíčků, které vás pak jako celková cena, vyjdou o hodně méně. Zaujal mě tam balíček: MUR paletka Run Boy Run a sada štětců BHCosmetics. Tudíž jsem neodolala a hned jsem musela v sobotu večer objednávat.

To co si vyberete se Vám objeví v košíku. Při každým vybraným produktu vám eshop automaticky vygeneruje co se ostatní lidé k tomu výrobku také pořídili, nebo se k tomu nejvíce hodí.
Když kliknete na košík, zadáte pak informace kam se má balíček doručit.
Až ti přijde potvrzení, že je objednávka doručena do e-mailu, máš po starostech a už jen čekáš až ti balíček do 5 pracovních dnů doručí Česká pošta, balíček platíte až při převzetí zásilky.

Balíček mi přišel nepoškozený a co se týče náplně balíčku, nemůžu si vynachválit. Ale o tom zase až příště.

Tento eshop můžu plně, všemi deseti, doporučit. Rozhodně to stojí za to a věřím, že má objednávka nebyla ani poslední.

Tak a co vy? Máte taky už zkušenosti s tímto e-shopem? Či s MUR a BHCosmetics kosmetikou? :)

Lena

1 comment:

  1. Veľmi dobrá stránka <3 s dobrou kozmetikou len škoda že pre Slovensko nie je zvlášť :( no možno časom :)

    ♥ Kflori's world

    ReplyDelete