Sunday, November 2, 2014

Blbost mého hubnutí

Hubnutí s Anou




Na stránkách ask.fm jsem jednou narazila na ask o tzv Aně. nechápala jsem o čem je řeč. tak jsem si to celé pročetla a zjistila jsem, že se jedná o anorexii. Holky nejedí, cvičí a chtějí být hubené a lehké jako dech. Docela mě to vzalo. Asi týden jsem nad tím způsobem přemýšlela a rozhodla jsem se jít do toho s nimi. Založila jsem taky ask o tomto způsobu hubnutí a vůbec mi nevadilo, že je to uplně na hlavu. Nejedla jsem moc a začala cvičit a běhat.

Ano už vím, že to nebylo zdraví prospěšné, ale dalo mi to něco:

  • zjistila jsem, že se nemusím přecpávat od ráda do večera
  • naučila jsem se pít denně pravidelně 2 litry + vody
  • naučila jsem se milovat čaje a kávu bez toho aniž bych si je sladila
  • zjistila jsem, že 30 minut na cvičení denně si člověk vždycky najde, když chce
  • zjistila jsem, že mám celkem silnou vůli


Ale hodně mi toho vzalo. Nejvíce to odnesly moje vlasy, které začali řídnout a hodně vypadávat. To mě na tom nejvíce mrzí. A není to moc pěkný pohled do zrcadla, když vidíte jak vaše pěšinka se proměňuje v silnici pleše. Začala jsem se navíc víc hádat s rodiči a okolí, byla jsem na všechny hned vzpruzelá a nepříjemná. Po nocích jsem nemohla spát kvůli křečím z hladu. Ano, byla to moje blbost
Naštěstí mě paradoxně zachránila práce. Začala jsem nový denní režim, neměla jsem moc na nic čas a začala jsem více jíst a bohužel méně se hýbat.
Zamyslela jsem se nad tím co je na "proana" hubnutí k použití a jak to skloubit dohromady se "zdravým" hubnutím.
Doufám, že se mi to povede :)






No comments:

Post a Comment