Thursday, November 20, 2014

Nákup 20.11.2014

Takže, takhle to vypadá, když mě vypustíte do DMka, Strávila jsem tam 1,5 hodiny...

Takže se do toho pustíme a půjdeme odleva doprava

Alverde Natural Light Make-up - 10 Light Porcelain 
30 ml
Voní sladce. Už jen ta vůně mi pobláznila hlavu. Jedna pumpička stačí bohatě na celý obličej a krk.
49,50 ,-

Johnson's baby bed time oil
200 ml
Ano používám dětský olejíček po koupání. Nejednou mi díky tomu bylo řečeno, že mám sametovou pokožku. :)
74,90 ,-

Alverde Mineral Make-up Base Gel
30 ml
To už tak příjemně nevoní. Spíše mi to připomíná vůni v lékárně.
49,90 ,-

Essence Sun Kissed Cheek Tint 
14 ml
Voní tak zvláštně. A stačí vážně ždibeček a vaše tváře jsou znovu jako v létě :)
29,90 ,-

Essence Gel-Look- plumping top coat
8 ml
Zatím drží :)
44,90 ,-

Essence Be Loud nail polish - 03 Riot Grrr-een
Krásná zelená barva. Něco mezi tmavou, vojenskou a mysliveckou zelenou. Už vím =přesně kde ji využiji.
17,90 ,-

Alverde Lipstick Pencil - 10 Berry
Ta barva je krásně šťavnatá. Textura mi připomíná lehce zahřáté voskovky ale lehce se nanáší. Nevoní nijak sladce, spíše právě jako ty voskovky.
49,90 ,-

Alverde Concealer - 01 Naturelle
Normální korektor s aplikátorkem. ten aplikátor se mi zdá divný, takový tvrdý, ale na dotyk je příjemný. Co se týče barvy, tak mi přišla tmavá a světlejší už neměli, tudíž jsem to zkusila a... Barva je naprosto odpovídající. Vůně je něco mezi tou lékárenskou a mezi mandlemi. Ano, já vím, divné...
79,90 ,-

Alverde kajal Eyeliner - 01 Schwarz
Normální tužka na oči. Co bylo zatím vyzkoušeno, tak se hůře rozmazává, zato ale drží.
59,90 ,-

Essence kajal pencil Lipliner - 24 Pretty In Fuchsia
Úplně normální fialová tužka na rty. Oh pardon, fuchsiová ;)
29,90 ,-

Essence Road Trip all around balm - 01 Young, Wild, Awesome
Balzámek má být multifunkční. Od popraskaných rtů až po nehtovou kůžičku. Voní tak zvláštně, ale přitom příjemně. Budu ho používat na noc.
29,90 ,-

Alverde Eyeliner - 01 Flashing star
Tekuté linky se štětečkem. Jsou krásně černé a aplikace je jednoduchá.
49,90 ,-

Alverde Duo Stíny - 51 Nostalgic Rosé
krásné oční stíny. Pigmentace vypadá v pořádku, ještě plně nevyzkoušeno.
39,90 ,-

No comments:

Post a Comment