Sunday, November 2, 2014

Ladybox Říjen 2014 - 0,1

Catrice Make-Up Nude Illusion 

30 ml, plné balení
cena: 199 Kč
odstín: 010 Nude Ivory



Balení:
Lahvička je skleněná, což doufám, že se mi nerozbije, jelikož na to mám celkem smůlu. Jinak je celkem pěkná, přesně do ruky a hlavně, je s pumpičkou. Což mi naprosto vyhovuje. Jedna pumpička obvykle pokryje celý obličej.

Má nabízet lehký podklad s optimálním matujícím krytím. - Lehký je, a i příjemný na pokožce, tomu se nedá co odepřít. Ale, že by to bylo optimální krytí, to se říct nedá. První pumpička vám udělá na obličeji něco jako BB cream. Je krásně lehký a nezatěžuje pleť, což je moc fajn. Až druhá pumpička, tedy vrstva kryje, tedy doopravdy kryje. Jinak proti make-upu jako takovému nic nemám.
Další plus je to, že chrání proti UVA a UVB záření.

Před použitím jsem použila primer od NYC, a make-up mi překvapivě dlouho vydržel. To, že by mi někde slejzal jsem si všimla až po nějakých 6 hodinách v práci. Nejvíce asi zmizel z nosu , trochu z tváří, ale držel pevně na čele a zbytku tváře a na krku.

Odličuje se jednoduše bez "zbytečného drhnutí", jak říkají v reklamách na Jar :D

No comments:

Post a Comment