Monday, November 3, 2014

Co se svým životem?

USA?



Už od té doby co jsem odmaturovala jsem nevěděla, kam chci jít dál Podala jsem si přihlášku na VŠB do Mostu. Vzali mne bez přijímaček a byla jsem tam první den školy. Nic moc. Rozvrh nevyhovoval a ještě k tomu jsem nebyla z Mostu, tudíž dojíždění na nic. No prostě.... Byla jsem v koncích. Navíc jsem si tu VŠ dala jenom proto, že na nic apeloval táta. No, co se dalo dělat... nic.

Takže jsem v září 2014 nastoupila do práce. Dělám pro jednu nejmenovanou telefonní společnost a dělám telefonní operátorku. Ze začátku mě to i bavilo, to se nedá říci, že ne, ale teď zjišťuji, že to není můj šálek kávy.
Tudíž se mi tu naskytla nová možnost: Au pair.
Kde: USA
Proč: Protože o tom přemýšlím už od třeťáku a až teď jsem se dokopala k tomu s tím začít něco dělat. Vybrala jsem si agenturu COOL agent, zaslala nezávaznou přihlášku a oni mi odepsali a poslali podklady k programu. Jsem moc ráda, že mě jedna moje studentka angličtiny dokopala k tomu si to fakticky podat (ano, doučuju angličtinu).
Plánuju odlet leden/únor 2015, ještě uvidíme. Hlavně si musím zařídit ještě řidičský průkaz, což bude vtipné, jelikož mám z aut veliký respekt. Hehe, to bude vtipné.

Co vy, máte někdo au pair zkušenosti? A máte řidičák? Dělali jste si na něj rychlokurz?

Vaše Lena ♥

No comments:

Post a Comment