Sunday, November 2, 2014

Ladybox Říjen 2014 - 0,2

W7 Bronze Shimmer 

plné balení
cena: 199 kč



Balení: Je krásné a pevné. Myslím, že při nešetrném zacházení by se s produktem nemuselo nic stát. Což ještě otestováno nebylo. 

Bronzer jako takový funguje krásně a má naprosto nádherný červený podtón. Nejen, že dodá barvu obličeji a dá se s ním i konturovat, ale také vypadá na obličeji velmi přirozeně. textura je jemná, jen jsem si všimla, že celkem práší, což mi příjde smutné. Takhle příjdete o polovinu produktu jen díky tomu, že se vám rozpráší pryč. :( 

Taky vypadá hezky na očích místo stínů.

Výdrž je překvapivě dost dobrá. Nanesla jsem ho ráno v 7 hodin a když jsem se odpoledne v 16 hodin dívala v práci do zrcadla, pořád tam byl. Trošku opotřebovaný, ale stále držel, což mě mile potěšilo. 

No comments:

Post a Comment