Friday, November 7, 2014

Rimmel vs Essence

Lak na nehty


Tento článek je jako takové porovnání, tak to prosím berte s nadsázkou. 


Nalakovala jsem si nehty lakem na nehty Rimmel London 60 Seconds 500 Caramel Cupcake. Hned za hodinu už jsem ho měla oprýskaný. A to jsem ani nic moc extra nedělala. Jenom jsem se zrovna dostala k PC. Po chvíli najednou koukám, on se ten lak odloupnul. Najednou nic bez ničeho. prostě se odloupl. 
Fajn, řekla jsem si, stane se to. Nalakovala jsem ten nehet znovu ale ono se něco podobného stalo i u dalšího nehtu, a druhý den ráno jsme měla konce u všech nehtů oprýskané. 

Barva je sice krásná ale teď vážně netuším co s tím.


Na druhou stranu jsem si nalakovala nehty novým lakem od Essence Hello Autumn - thermo nail polish 02 Meet my pumpkin. tento lak mi po třech vrstvách držel na nehtech pevně bez toho aniž by se odloupnul a vydržel mi týden do té doby než jsem ho odlakovala právě proto abych si nalakovala nový Rimmel.

Donutilo mě to zamyslet. Rimmel je značka, už to má jméno a někdo si řekne, tak to je fajn, určitě jsou kvalitní, nějaká Essence to nic není. Tak proč se lak z levné značky neoprýská a drží a proč ten lak z té "dražší" se oprýská po 2 hodinách a po 8 hodinách spánku?

Zajímá mě váš názor. Jaký vy máte zkušenosti s lakama této značky? 

Lena ♥

No comments:

Post a Comment